You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Garanție și Returnare

Condiţii de garanţie

   La solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte, împreună cu accesoriile aferente şi copia facturii. În cazul în care produsele ajung neînsoţite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona garanţia. 
   Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatura şi presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc., setări şi instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcţionarii echipamentelor, 
   Conform H.G. 448/2005 privind deşeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE), consumatorii au obligaţia să nu elimine DEEE ca deşeuri municipale nesortate şi să colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice şi electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roţi barată cu două linii în formă de X.    
   Garanţia standard pentru produsele comercializate de EMONE INTERSHOP SRL-D (Netric.ro) este de 24 luni si se acorda in baza facturii fiscale. Termenul de garanţie este din momentul livrării produselor, conform datei menţionate în factura fiscală.    În cazul în care solicitarea de acordare a garanţiei este nejustificată (produs funcţional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse şi eventuale costuri de diagnosticare.    Soluţionarea garanţiei se face în maxim 15 zile calendaristice. 
   Produsele ieşite din perioada de garanţie sau cele care nu se încadrează în termenii şi condiţiile generale de acordare a garanţiei nu intră sub incidenţa celor 15 zile de soluţionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrării în service. Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operaţiunilor vor fi declarate abandonate şi predate centrelor de colectare. Produsele care nu pot fi reparate sau înlocuite cu alte produse cu performanţe similare vor fi stornate. EMONE INTERSHOP SRL-D(Netric.ro) va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
    Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.    Garanţia pentru produsele care nu sunt însoţite de un certificat de garanţie emis de producător/importator se soluţionează la sediul EMONE INTERSHOP SRL-D (Netric.ro), prin repararea, înlocuirea sau stornarea produsului defect.
    Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluţionării garanţiei revine în responsabilitatea EMONE INTERSHOP SRL-D (Netric.ro), expedierea se va face prin intermediul curierului rapid. Operaţiunile de service efectuate în perioada de garanţie vor fi menţionate pe documente separate. Perioada de garanţie se prelungeşte cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.

Retur de produse

Produsele se pot returna în următoarele cazuri: 
- Produs nefuncţional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepţie. În cazul în care produsul achiziţionat a fost livrat nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, în urma notificării scrise la adresa de e-mail con tact@netric.ro în termen de 48 de ore de la primirea produsului 
- Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intraţi în posesia fizică a produsului. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator. 
- Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat. Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumpărare) cad în sarcina EMONE INTERSHOP SRL-D(Netric.ro) Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru, la adresa contact@netric.ro, în termen de 48 de ore de la primirea produsului.   
   În toate cazurile de mai sus, cu excepţia celui referitor la defectele în perioada de garanţie, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului. Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 şi 80% din valoarea iniţială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepţionarea produselor deteriorate/modificate. returului. 
   Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

 Renunţarea la cumpărare

   Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. 
   Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunţarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor În cazul anulării unei tranzacţii prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de maxim 30 de zile, în funcţie de politică acesteia. Produsele vor fi înmânate EMONE INTERSHOP SRL-D, personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată şi în decurs de maxim 14 zile de la anunţarea deciziei de retragere din contract. 
   Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.


Ai nevoie de mai mult? Cere o oferta personalizata!